streda 24. apríla 2013

Streda 04.24



Raňajky (06:00) : ovsená kaša, jablko, ČL maku, 200 ml mlieka
                              po raňajkách 2 ks Bebe dobré ráno a 1 ks Bebe rodinné celozrné
                

Desiata (09:15) : 1 kornšpitz, plátky uhorky, 2 mesiačiky jablka, asi 30 g cottage (musel sa 
                               dojesť) a asi 100 ml acidka 
                               + štvorček 74 % horkej čokolády s pomarančom

Obed (12:00) : pohánka, podusená sója na paradajkách jarnej cibulke a ČL oliv. oleja, plátok 
                          mozzarely
                         1  kyslá uhorka
                          potom 100 ml acidka a asi po pol hodine som zjedla 1/2 z Pistáciového termixu


Olovrant( 15:15) : necelý 180 g jogurt Zott Natural, 1 banán, 3 mesiačiky z pomaranča (nieje na 
                               fotke)


Večera (18:10 ): asi 70-80 g celozrnej bagety, vajíčko, ČL masla, zbytok jogurtu, 2 plátky 
                             morčacej detskej šunky, jarná cibuľka, 1 paradajka ( ten šalát čo trocha vidno 
                             som nezjedla)


Druhá večera: 250 ml acidko










2 komentáre:

  1. máš moc krásné fotky, všechno vypadá naprosto božsky :)děkuju za komentář na mém blogu, moc mě potěšil! :) a k tvé otázce, snídám v 6 a na takové množství jsem si zvykla a ani mi to nepříjde nijak moc, že bych se přecpávala, to ne :) a kaši vařím v mléce :) měj se :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nádherný jídelníček. Zdravý, vyvážený. Taky miluji kornspitze! Taky mám někdy hroznou náladu, ale chuť k jídlu mě většinou neopouští. Asi ty naše vyhladovělé těla přece jen ví, co potřebujeme.
    Určitě to zvládneš! My to zvládnem!
    Někdy mám hrozný strach z toho, že mám přibírat, přestože hrozně moc chci přibrat a vypadat zdravě. Ten stach je spíš o to, abych nepřibrala v partiích, ve kterých nechci. Ale vždycky si opakuji, že i když se mi nelíbí moje břicho, pořád chci přibrat na rukách (které vypadají jako tyčky a hrozně mě to štvě).
    Drž se =)
    Cali

    OdpovedaťOdstrániť