pondelok 10. júna 2013

Konečne som späť !!

Konečne som sa dokopala k napísaniu nového príspevku.
Viete čo?
Konečne je mi fajn. Cítim sa fajn. Verím že mi bude fajn ! Začínam si viac veriť, každý deň sa chválim minimálne 3x za niečo čo som urobila. Na papier si píšem to, čo chcem aby som mala alebo aby sa mi splnilo. Pár bodov už mám odškrtnutých ! Hrozne sa z toho teším. 
Škola už je skoro na konci ale tento týždeň je úplný masaker. Dnes som sa učila vyše 4 hodín. Z jednej strany Pfuj! Čotysi!! Ale z tej druhej som vlastne na seba trocha hrdá že som sa dokázala prinútiť. Mám z toho super pocit. 

A čo vy? Tiež mávate takéto dni kedy vám je tak fajn ako mne? 
Chválite sa aj za úplné maličkosti ako ja? Nie? Tak začnite !










2 komentáre:

  1. tak vítej! :)) určo ti bude už jen fajn!
    škola je teď masakr, ale nedělej si z toho hlavu, nějak to zvládneme!:)
    jídlo vypadá krásně!:) a jsem moc ráda, že koláč chutnal

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Welcome!:) Ty tvoje fotky jsou prostě úžasné:)

    OdpovedaťOdstrániť