streda 17. júla 2013

Streda 07.17.

Ahojte!!

Dnes sa mi podarilo konečne obrať všetky kríky červeného rybízu!! 3x hurá.
Premýšľam čo s ním spravím.. Asi vyhraje nejaký extra fajňučký koláčik a + určite bude aj súčasťou mojich raňajok ;). Ale nesmiem zabudnúť ani na skvelé omáčku k červenému mäsu.. Omnomnomnom.

Včera som bola s mamkou navštíviť ocka pretože je v nemocnici. Potom sme zašli do Billy a já som si urobila zásobu jemného tvarohu pretože 250 g mali za 0,30 centov ! Brala som 3 ale mamka hneď na to domňa drgla a brala hneď celý kartón :DD Toto ma dostalo na plnej čiare :D Predavačka a ostatný ľudia na nás čumeli ako minule v Lídli keď sme brali celý kartón arašidového masla. Ale veď čo nespravím pre PB a tvaroh, že? :D
Dosť kecania, hneď sa vrhenm na jedlo!!


Poworkoutové jedlo: banán, maliny, jablko, čučoriedky, červený rybíz, ananás, jogurt a mandle.

Jedna raňajková: ovsená kaša s 1/2 banánu, čučoriedky, maliny, mandle a slnečnicové semienka.

Cuketovala som !!
Cuketa s restovaným tofu + 2 vajíčka.

A zase poworkoutové jedlo: Jogurt, jablko, mandle a placička z 1 vajíčka so škoricou.

Dnešný obídek: Pohánka s cesnakom, olivy, kuracie prsia s mrkovou, kalerábom (kedlubnou), jarnou cibulkou, hráškom a petržlenovou vňaťou.




5 komentárov:

  1. koláč byl takový jiný úplně:D příště ananas už jen samotný! a spokojená jsem, hlavně se netrápit že!:)
    k tvému článku:
    rybíz vůbec nemáme letos:( a koláč z něj bude bezva!
    krásný fotky!:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. My praveže rybízu máme plno plno !! Zamrazovali sme, zavárali, robili džemy, rozdávali a ešte vždy ho máme plno :)
      Ďakujem :)

      Odstrániť
    2. džem musí být supr!
      ty vajíčka jsou tekutý a je to jakoby smíchaný:D všechno vám řeknu v článku věnovanému jim!

      Odstrániť
  2. Tak to s tim tvarohem mě dostalo! :DD
    Fotky jídla moc hezké :)

    OdpovedaťOdstrániť