sobota 27. júla 2013

.. pocity

Zdravím. :)

Aj vám sa v poslednej dobe nechce nič robiť a dokonca ani jesť? :D Pretože u mňa to tak momentálne je. Celý deň sa cítim  maximálne prežratá a pritom som toho ani moc nejedla, pričom ja by som mala toho jesť dosť pretože sa snažím pribrať.
Príbuzný mi hovoria že už vyzerám lepšie a že nemám už tú takú ''anorektickú'' farbu pokožky. Fujky. Keď si na ňu spomeniem chce sa mi blinkať.. Ale ak mám byť úrpimná, ešte stále niesom zmierená s tým že mám pribrať. Už teraz sa cítim taká ''väčšia'' :(. Stále si myslím že pridávam na jedle, ale pritom ešte uberám. Pociťujem na sebe že klamem samú seba. Ojoj...


Včera som piekla koláč pre návštevu. Dopadlo to tak, že večer na plechu ostali iba 2 posledné koláče. Bol tak fajnový, že som zjedla celý pásik sama !! Chacha :D Ale výčitky potom boli jak prdel, fakt :/

Včera som pre nás s mamkou urobila fajnový obedík. Nakrájala som cuketu, papriku, rajčiny, atď :D (bolo toho jak nas*ato) a dala do rúry piecť asi na takú pol hodinku. Výsledok? Mňamikýýý !! Dokonca aj ocko ochutnal (a nezostalo to len pri ochutnávaní) :D




Dnešná raňajková 

Ovseňačka s malinami a kokosom !! NOOOM
Hééj!! Začala som másličkovať :D ako každá jedna. Nemôžem sa nabažiť tej arašídovej chuti, ochh. Tiež máte tak radi arašídove maslo? Aké kupujete? Koľko si ho dávate do kaše? 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára