sobota 20. júla 2013

Sobota 07.20.

Uff! Všetko ma bolí. Dnes to bol fakt perný deň!! Hneď ráno som upratala babke dom, potom som asi pol hodiny čistila zeleninu na obed, hneď na to som šla kosiť trávnik. Asi o 2 sme šli s mamkou na bicykle, prešli sme zhruba 25 km a ja som si hneď doma dala olovrant.
Potom som si zmyslela že si presťahujem celú izbu (nápad Mell, dočítala som sa na asku:D). Trvalo mi to všetko 1 hod. + vysávanie a upratovanie, čize 2 a pol hoďky:D. Navečerala som sa a šla so psom na prechádzku. Ešte že som ho nemusela umývať lebo by som do tej vane asi spadla.Cítim sa úplne zničená a všetko ma bolí, zvlášť chrbtica.

Včera som si zmyslela že sa pôjdem opaľovať ale ja hlava som sa nenatrela opaľovacím krémom. To by som nebola ja. Po 1 hod. na slnku si mamka všimla že mi chytilo nohy. Ja že super,,,že aspoň nohy :D. No večer sa to všetko ukázalo. Brucho, ruky, nohy a všetko červené, jak račik som bola.



Piekla som babke koláč, pretože šla na operáciu. Upiekla som jej kávový, pretože tie obľubuje. Je výborný, nič zdravé ale nabudúce už nedám toľko cukru do plny ako uvádzali v recepte lebo je príliš sladká.


U dnešných raňajok som sa inšpirovala u Veroniky http://healthylifestylebyme.blogspot.cz/2013/07/9-cervence-2013-jidelnicek-recept-na.html ovocnou penou. No ja som nemala penu ale len ovocný jogurt. Dostala som na ňho obrovskú chuť. Šla som na záhradku si natrhať čerstvý červený rybíz, ten som umyla a rozmyxovala na kašičku. Do nej som potom pridala Selský jogurt a čajovú lyžičku medu. Všetko som rozmyxovala, naliala do misky a posypala orieškami. K tomu som prikusovala celozrnú žemličku. Omnomnom,, Mňamka !!! :) 


Oznamujem že tento blog bude aj o tom, ako sa snažím vyliečiť z anorexie. Verím že mi budete oporou, mojou inšpiráciou a budete mi pomáhať aby som to nevzdala. Už ma to nebaví, vždy sa cítim nafuknutá, fňuk.










2 komentáre:

  1. já měla dnes makové lívance! a kaše prostě milujeme,že?<3
    kosení trávníku musela být sranda:D a kolo závidím! pokoj jsem taky předělávala, ale je maličký, takže to bylo hned:(:D ráčkovství snad brzy zhnědne!:) a kávový koláč mohl bejt moc dobrej :P
    a tvou oporou jistě budu:-* porazíš jí!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To je super koláč! Ty jsi ale hodná vnučka :-)

    VELKÁ giveway

    OdpovedaťOdstrániť